Betaalmethodes

FAQ

1iDEAL

Heb je toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank,ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom betalen met iDEAL?

  • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
  • Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur met iDEAL besteld? Morgen in huis!
  • Betalen met iDEAL is altijd gratis.
2Maestro

Waarom betalen met Maestro?

  • Betalen via Maestro is gratis.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur met Maestro besteld? Morgen in huis!
3Creditcard

Betaal veilig met creditcards van o.a. MasterCard en Visa. Je kan erop vertrouwen dat de betaling via Creditcard zeer veilig verloopt. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server. Zodra wij je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, en je besteld hebt voor 17:00, versturen wij je bestelling diezelfde dag nog.

Waarom betalen met Creditcard?

  • Betalen met creditcard kost €1,-.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur met creditcard besteld? Morgen in huis!
  • Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd.
4PayPal

Bij ons kan je ook betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kan je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kan je meer informatie vinden.

Waarom betalen met PayPal?

  • Betalen met PayPal kost €1,-.
  • Je kan veilige aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur met PayPal besteld? Morgen in huis!

Hoe kan je betalen met PayPal?
  • Leg een product in je winkelmandje en klik op bestellen.
  • Kies bij de stap 'betaalwijze' voor Paypal.
  • Je wordt doorgestuurd naar de website van Paypal.
  • Log in met je PayPal account.
  • Bevestig de betaling.
5Betaling mislukt of geweigerd?

iDeal betaling mislukt?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kan je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Creditcard geweigerd?

Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met je creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kan je jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of bankoverschrijving.
6Terugbetalingen

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je betaald hebt.

Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op je rekening. Wanneer je met jouw creditcard betaald hebt en je volledige bestelling geretourneerd hebt, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je maar een deel van uw bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar je opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven zodat we het bedrag kunnen terugstorten.